Söker hästar!!

Söker mig lite hästar att ha på vårat sommarbete, vet du om någon? Jag har för myyyycket bete för mina tre hästar och dessutom skulle jag vilja ha lite mer polare till dom i sommar. Allra helst unghäst, det vore toppen för Kaera som blir hemma i år.
 
Ett krav är att hästen/hästarna är snälla och okomplicerade som inte ÄTER täcken, samt att de bara ska gå och ha semester, alltså som inte rids eller används till något annat. Daglig tillsyn, mycket skog som är öppen och vacker (brukar vara en favorit att springa omkring och leka i), mycket bete och snälla kamrater :) Kostar nada. Vet att jag är lite sent ute men hoppas på att det finns en möjlighet ändå att finna goa kompisar till mina som kan gå på vårat fina bete.
 
Kom igen, vet ni några :D?? VORE TOPPEN!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Ida

Bara nyfiken, varför vill du inte ha några hästar dit som rids?

Svar: För att vi inte vill ha folk runt gårdarna titt som tätt :) Ganska skönt att vara själv, lättsammast så, sedan är hagen runt två gårdar som inte är vår, så man blir nära inpå när man ska till hästarna och jag tror det räcker med att jag springer där :)
mittangsull.blogg.se

2014-05-11 @ 13:55:19



Annika

Så fina hästar :)

2014-05-11 @ 16:42:58
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Elin

Vilket bra erbjudande! Hoppas du får tag i några hästar :) Jag bor tyvärr nere i mellansverige.

2014-05-12 @ 07:58:38
URL: http://www.horsemarket.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?