När man kommer till insikt

Det är skönt när man kommer till insikt om saker och ting och när man bestämer sig för vad man vill lägga energi, tid och kärlek på. Livet är kort, ödsla ingen tid på komplicerade och energitagande ting. Det är det inte värt. Jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska lämna bakom mig och vad jag ska ha framför mig. Ibland inser man att det var inte som man trodde, men o andra sidan blir man väl bara klokare. Jag tycker det är jätte jätte skönt och jag tänker fortsätta på det spåret :) Jag har mina fina vänner, min familj, min sambo, mina fina djur och mitt trygga hem och fullt av drömmar och planer i mitt huvud - det tråkiga och energitagande har jag städat undan. Gör det du också och var rädd om det fina du har :)
 
Sedan har jag fått tillbaka en viktig gammal bekanskap i mitt liv igen, och det känns som en början på något nytt och spännande <3 Och jag har planer och tankar kring en massa nytt spännande, hih, nu ska mitt nya liv börja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
erica

Åååj vilken rolig bild vill se fler bilder grån när ni var små!! Är såhimla kul å gulligt btw tror du tänkt skriva komplicerat i texten istället för okomplicerat? :-) lycka till de nya :-)

Svar: Hehe ah skrev lite fel, hörru, tar gärna en prommis med dig nån dag :) Hojta, har förvisso inte tid imorgon eller fredag men helgen? Krams!
mittangsull.blogg.se

2014-05-14 @ 18:39:20
URL: http://isbrudarna.se



erica

Man red tre i varje heat jag är osäker hur många heat de var men typ 8-9 heat. Så ta 3 gånger 9 så får du ut antal tävlande i grenen. Annars står de på krafturs hemsida :-)

Svar: aah okej på så vis då förstår jag :) Tyckte tölten såg fin ut ja!
mittangsull.blogg.se

2014-05-14 @ 20:49:19
URL: http://isbrudarna.se



Sanna

Precis så är det! Lägg inte tid å energi på något som inte ger dej något positivt, utan fokusera på de som är bra och får dej att må bra :)

Hur går det med skolan förresten? Visst läster du till lärare? :)
//Sanna

Svar: Oj oj sent svar från mig, hua. Ja det känns så skönt att släppa allt sånt som bara tar onödig energi, nu ska jag fokusera på det som jag mår bra och blir glad av ;)
Jo ja läste till förskolelärare men tog ett uppehåll nu efter jul pga en del saker.
mittangsull.blogg.se

2014-05-14 @ 22:49:32
URL: http://alfakrulls.blogg.se



erica

Tack fast det kunde varit bättre haha.. ja på söndag tror jag att jag kan på lördag ska jag bort kramar

Svar: Jajamensan men vi kan la höras av på söndag då¨, så kan vi gå o bränna av alla kg godis vi har ätit ilag under alla år ;)
mittangsull.blogg.se

2014-05-15 @ 06:04:38
URL: http://isbrudarna.se



Erika Pettersson

Alltid skönt att komma till ett sånt beslut. :)

2014-05-15 @ 10:24:20
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



erica

Ojojoj då blire en låååång promenad haha! Sollilha tackar för komplimangen ;-)

2014-05-15 @ 11:51:57
URL: http://isbrudarna.se



Cecilia

Vackert ;) ! Hade varit roligt å slå ihop hela gänget en kväll , äta go mat å surra :)

Svar: Ja det hade varit roligt faktiskt :) Om inte minst sagt intressant ;)
mittangsull.blogg.se

2014-05-19 @ 21:40:45




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?