Min plan och fokus

Idag tog jag och Fifan en körtur, det var verkligen supermysigt <3 Nu är det körning som står på schemat då jag tappat lite ridglädje (orkar inte dra upp allt här, men efter den där trängshelgen hände något tokigt med min häst som jag inte riktigt orkar gå vidare med nu, så det blir kravlösa körturer ett tag) Fokus ett är att hålla hullet i schack så hon kan gå i den stora sommarhagen hela sommaren, hon mår bäst av att gå där och med hela sin flock, dock är hon en häst som lätt lägger på sig, men hon får vara lite rund i år bara det inte blir ohälsosamt så. Flickan och jag <3
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Åh så mysigt önskar att jag hade en liten pålle att köra. :)

Svar: Du får köra in Raski ;)
mittangsull.blogg.se

2014-05-20 @ 09:42:41
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?