Tavlor :)

I julas skickade ja efter förstoringar på Barras (mammas finska lapphund) som julklapp. Jag passade då på att skicka efter ett på Kaera också för att se hur det blev, tyckte det blev jättefint! Man får passa sig så man inte förstorar större än vad filen är, det är inte snyggt om det inte är skarpt. Jag skickade efter på Fuji och där finns anvisningar vilka storlekar man bör välja beroende på hur stor filen är. Så jag gick efter rekommendationer och tyckte det blev jättefint! Absolut inte större, då har kvalitén inte alls varit lika fin :) Så jag får sätta mig ner någon dag och välja ut bilder av resterande fyrfota vänner, och det är inte speciellt dyrt heller. Fuji var kanon!
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?