Snart klar!

Det har tagit tid att fixa klart finkan då det har varit så mycket att fixa på den, både utvändigt och invändigt. Taket har inte målats färdigt, färgen som jag köpte fastnade inte så nu har ja ny färg. Jag tycker det är skiiitkul att greja med såna här projekt :) Och dekaler är fixade. Funderar på om man skulle haft stripes, tycker det är ganska snyggt, men får se hur jag gör, just nu ska den målas färdigt. Resten på yttersidan tar jag i sommar. Insidan blev riktigt fräsch, ska bli kul att visa för- och efterbilder sedan när den är klarmålad och tvättad!
 
Iiih känns som en dröm gått i uppfyllelse, har många planer på vart jag och Fifa ska fara. Nu jävlar ska det bli fulla rullar i sommar. En sak jag skulle vilja göra är att fara till fjällstugan i Klövsjö och rida på fjällen, det ska absolut göras, få ta med nått sällskap. Längtar tills Kaera är inriden så Martin och jag kan rida tillsammans, det kommer ju bli uuuunderbart :D! Glömmer aldrig den sommar kväll vi red ilag, det var så fantastiskt mysigt! På den tiden var det Bitter och Mille. Nej nu ska möjligheterna bli bättre.
 
Titt så sliten!
 
 
 





Kommentarer
erica

Jag älskat också renovera! Jag vill se efterbilder :-)

Svar: Ja det kommer bli massa bilder:)
mittangsull.blogg.se

2014-03-01 @ 11:00:22
URL: http://solliljans.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?