Projekt: Hästtransport 2

Jag har målat utvändigt och invändigt. Dock har jag bara målat taket och inte resten av finkan utvändigt, det får bli i sommar istället. Men invändigt är allt målat både tak och väggar. Jag har målat det mesta tre gånger då det var så slitet och så oskött, men jag blev nöjd. :) Har även satt lite fina dekaler på finkan vilket jag tycker var oerhört passande val ;) På rampens lucka skall dessutom repet lagas men var inget jag tyckte var bråttom. Finkan är tvättad och "ren" men den har nog stått otvättad i flera år så det är fortfarande ingrodd skit och det är inte lätt att få rent vitt, men det fixas till sommaren.
 
Så jag tar och fräschar upp både finkan och minnet med dessa bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fortsättning följer...





Kommentarer
erica

Spännande! Vad duktig ni varit med taket :)

Svar: Ja jag tyckte taket blev jättebra, nästan finare så än det orginala :)
mittangsull.blogg.se

2014-03-05 @ 12:05:22
URL: http://solliljans.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?