Premiär

Idag red jag Fifa för första gången på en månad. Vi tog en lagom skrittur genom byn. Lång och låg med långa kliv var det ända jag begärde. Jag måste säga att hon kändes rätt fin faktiskt, hon rörde sig genom hela kroppen och hade fint övertramp. Nere vid strandvägen samlade jag upp henne mer en liten bit för att få med ryggen, och hon lyfte den så himla fint och arbetade positivt framåt. Så.. jag hoppas, hoppas att behandlingen faktiskt gett resultat :) Det blir några skritturer till innan jag börjar ge mig in på något annat, men jag måste säga att jag längtar efter att prova tölten ^^ Stretchningen gick ovanligt bra idag också, hon har alltid haft svårare att strätcha ut höger sidan men det har blivit mycket bättre! Nu står hon inne en stund med sitt nytvättade back on track täcke. Hoppas vi har ljuset framför oss nu:)
 
<3
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?