Hemlisar

Det är väl lite mer spännande med hemlisar i en blogg. Jag har en liten plan med Fifan faktiskt, en rolig grej jag ska aah..heheh... Kommer bli en ....... men jag tror det inte är omöjligt. Mitt hemlisprojekt som jag inte tänker avslöja för någon förren det är värt att avslöja ^^ Varför är det en hemlis? Jo för att få folk och fundera och förhoppningsvis har något att "längta" efter haha, löjligt va :D ne men jag älskar och vara lite hemlis av mig, sådär mystisk ni vet, jag har ju mycket ideér för mig jämt och jag lyckas ju oftast alltid utföra dom. Någon som vågar gissa? :D
 
Fifans och min hemlis ;)
Bilden har inget med hemlisen att göra, bara att vi har så jäkla kul ihop!
 
 
 
 
 





Kommentarer
erica

Tack vännen men solis har jag redan bokat plats på på ett sommarbete så hon kommer åka iväg i två-tre månader men väldigt snällt att du erbjuder henne en plats kram på dig..
Ne ingen ide var ni ska göra för tok nu faktiskt. .

Svar: Ja men man kan ju alltid ändra sina planer ;) Ne men ska försöka få hit nån unghäst iaf som kan leka lite med Kaera i sommar.
mittangsull.blogg.se

2014-03-13 @ 09:44:31
URL: http://solliljans.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?