Hästar jag saknar

Dom var inte mina, men eftersom dom bodde här en sväng så fick dom en liten plats i också mitt hjärta och jag grinade oerhört mycket när båda dessa damer Summa och Svala gick bort. Två väldigt fina hästar som idag kanske springer tillsammans där uppe bland molnen. Svala låg väl lite närmre hjärtat då jag kände henne lite mer och fick följa hennes och Erikas utveckling och själv faktiskt få äran att rida henne någon gång då och då. Idag har Jennifer och Erika nya hästar och även om det är svårt att gå vidare tycker jag det är jätteroligt ändå att de har skaffat sig nya hästvänner som de kan älska och rå om. Våra fyrbenta kamrater kommer och går genom åren, tyvärr, men vi får försöka glädja oss den tiden vi hade med dom och lägga ner samma fina kärlek vi har till de nya familjemedlemarna :)
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?