Fotodag

Idag blev det lite fotografering :) Flickorna hade fått varsin ny grimma och jag tyckte båda två blev så himla fina i dom, mammas små hjärtegull <3 Jag kommer visa massa bilder sen, tar sån tid att fixa dom och lägga in, men dom kommer. Red Fifan idag och neh det känns sådär, hon har verkligen det knakigt med tölten, galoppen är ju jättefin, traven känner jag är ojämn så det är något som spökar igen, men imorgon ska hon förmodligen få vila så vi får se vad som händer framöver. Jag tror voltarbete skulle vara något just nu, just för att mjuka upp henne mer och få henne jämnare. Annars använde hon överlinjen jättefint idag, övergångarna är knakig igen också, så det är något. Kanske har hon träningsverk eller så har hon helt enkelt spänt upp muskeln igen, fan det är inte lätt.
 
 
 





Kommentarer
susanne

Hej
vilka fina grimmor, vad är det för märke och var har du köpt de?

Svar: Hej Susanne, ja visst är dom, härliga färger :) De är faktiskt bara från hööks :)
mittangsull.blogg.se

2014-03-17 @ 21:46:08




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?