Foderförråd

Foderförrådet har jag ju faktiskt inte gjort någonting med, så det kommer jag dona lite med i vår. Jag har ju fodertunnor, jag vill ju gärna ha fodret i något och inte bara ha lösa påsar, MEN jag skulle vilja köra en annan smart lösning och det är foderlådor, det vore ju skitpraktiskt! Så jag får se om man kan få till något sånt. Kanske måla väggarna också, vitt såklart. Jag lade ju inte ner någonting på det här rummet när vi gjorde stallet, haha jag har inte ens tagit ner gamla vykort som sitter på väggen, men det är ju kanonroligt att ha lite mer projekt kvar. Ni har väl sett hästfinkan jag gjorde i ordning? Köpte den för en tusenlapp typ och renoverade ordning den själv. Det var sjukt roligt att fixa till den, finns under kategori projekt: Hästtransport.
 
Ja tillbaka till foderförrådet, en hylla tänkte jag även sätta upp på väggen, till fodertillskott, mindre burkar/flaskor och annat ätbart, får man lite mer ordning och struktur. Kan nog bli riktigt bra det. En liten skylt där det står foderförråd ska jag fixa också, det skall då vara en träskylt (viktigt sånt där) så om ni vet om man kan beställa bra fina träskyltar till hyggligt pris någonstans så hojta till, jädrans här ska vi dona minsann! Lyse har jag redan så det är ju klart i alla fall. Jag älskar att pyssla och dona med såna här saker, det är så himla roligt och speciellt när man kan se före och efter bilder. Har ni några smarta tips på något mer jag kan göra i det här rummet så skriv en rad.
 
Haha hur fotar man såna här rum??
 
 
Ingen ordning fy fy Linda, men snart så :)
 
 
Titt! Här ute finns ju också att måla, kanon ;) Det finns att göra med andra ord.
 
 
 Det är väl ungefär såna här foderlådor jag tänker mig:
 
 
 Ett exempel på en träskylt
 
 





Kommentarer
Jenny

Kul att bloggen är öppen igen :) kommer bli fint det där med lite vit färg på väggarna!

Svar: Tack Jenny:D! Ja jag tror det kan bli riktigt bra, det kan ju inte bli värre iaf höhö
mittangsull.blogg.se

2014-03-19 @ 16:18:39
URL: http://videungens.wordpress.com



Julia

Fy farao vilken fin och trevlig/rolig blogg du har! Det är sådant som man vill läsa! kul... :)
Det hade varit superkul om du gjorde `såhär-gör-man´ videos på tricks som du lär/har lärt dina hästar göra jag vill verkligen trickträna men jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja... :) Maila mig gärna!
Världens finaste hästar har du! Jag är superimpad.
Kram

Svar: Men gud vad söt du är, haha jag blir alldeles rörd, är jag ens värd så fina ord:P Riktigt kul att du tycker det Julia, hemskt roligt och jag hoppas jag ska kunna fortsätta inspirera andra :) Jag kommer faktiskt börja publicera lite mer inlägg om tips kring ridning och trick :) Så det kommer det lovar jag. <3
mittangsull.blogg.se

2014-03-19 @ 16:30:34



Erika Pettersson

Du lär säkert komma på en bra lösning till foderlådor eller något annat smart. :)

2014-03-19 @ 17:56:43
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Yrsa - Wild Hoofbeats

Sådana här från Ikea ( http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10255897/ ) har vi i stallet, staplande på varann! suuuper smidigt och praktiskt! får ner en hel säck lusern (25kg pellets) i den!
Så rymlig också ;)

Svar: Jo ja har sett flera som använder dom faktiskt:) Praktiskt! Däremot vill ju jag ha allt i trä jag ;) Men får jag inte till det så¨vore ju det här absolut tänkvärt!
mittangsull.blogg.se

2014-03-20 @ 15:26:07
URL: http://wildhoofbeats.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?