Favoritbilder

Jag tror vi alla har sina favoritbilder, jag har massor på mina hästar, men på Kaera får jag bara nya favoriter varje gång.
 
Det har min första favoritbild, jag tyckte hon sprang så fint här med fin aktion :) Finaste springbilden från Öland!
 
 
Nu är har ja massa massa favvobilder på stumpan men de här två är absolut de bästa på henne (dock skitkvalite) men självaste motivet är de finaste :)
 
 
och så denna galoppbild såklart som jag bara ÄLSKAR!
 
 
Sen kan ja smyga in en annan favvis, väldigt fäst vid den bilden, hon är så snygg här:
 
 
Som sagt det är lite skillnad på favoritbilderna, tänk vad jag dregglade över den allra första, jag tittade på den tusen gånger om, jag bara älskade bilden :) Hehe och nu ser den rätt tråkig ut jämfört med de andra bilderna. Sen tycker jag inte att det ser ut som min Kaera på första bilden, ja tycker inte hon är sig lik alls på någon bild från Öland, skumt.
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?