Fäller så det smäller

Ja rubriken säger sitt. Min minsting fäller päls så det är inte klokt! Pang sa det så började pälsen att rasa. Fifan har också börjat fälla lite, men det går inte att jämföra med hur mycket Kaera fäller just nu. Jisses. Ja men det ska ju börjas i tid ;)
 
 
Lill puppan min, alltså den hästen <3 <3 <3 herregud vilken tur jag har som fått tre så fina hästar, och allra helst islänngarna, gud vad jag trivs med dom, fyfan:D Lillan ville bara gosa idag, då följer hon en sådär nyfiket och sött, sedan är hon så försynt och försiktig. Det var tänkt att jag skulle fota henne men det var lite svårt när hon hade prångt bestämt sig för att följa mig, haha gumman! Hon är ju för go. Hon bara älskar uppmärksamhet och allra helst när jag kliar henne, då bara måste hon ge tillbaka genom att snurra försiktig med lillmulen på matte. Hon är så himla trevlig den där hästen. Så himla roligt att få en sån fin kontakt med en häst som man inte gör något med. Sedan stod hon vid grinden och undrade vart jag skulle ta vägen, gums!
 
 
 





Kommentarer
erica

Tack vännen! Men vill spara lite på pengarna :-) Men man saknar ju björkkullen dom gånger man åker förbi där hihi.. De var mysigt där <3

Svar: Ne men då haru inte behövt betala :P Ja behöver hästar dit som äter så det har bara varit att slänga in han :)
mittangsull.blogg.se

2014-03-13 @ 01:23:14
URL: http://solliljans.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?