7 månader <3

Haha jag har fått nå dille på att fira varje månad som går med Kaera :) Men jag är så otroligt glad och tacksam över att jag har henne, över att jag hittade en till häst som kunde lägga sig så nära mitt hjärta. Hon är en otrolig liten varelse som jag hoppas jag kommer få många fina år med. Att älska sina djur som jag gör är en gåva, jag tror inte alla har den turen, eller kanske eftersträvar den kärleken, vissa kanske helt enkelt inte har hittat the one eller så tycker man att ridningen och hästens potential är viktigare än banden man kan få emellan. Jag strävar såklart efter båda MEN jag skulle aldrig klara av att hålla på med en häst som jag inte fatta tycke för, som jag inte känner kärlek till och som jag inte riktigt klickar med. Man ska känna DET, man ska känna att man hör ihop med sin häst, DÅ kan man nå vilka stjärnor som helst <3
 
Tack Kaera för att du kom in i mitt liv, 7 månader har gått idag och jag ångrar ingenting!
 
 





Kommentarer
erica

Ok men passa på att annonsera redan nu för folk börjar redan leta sommarbete :-) hihi gör du det.. jag har ingen koll alls hur länge jag har haft mina hästar. . Jag räknar inte :-) hihi..

2014-03-13 @ 12:24:24
URL: http://solliljans.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?