Blogglistan uppdaterad!

Aaaah. Nu är jag trött. Jisses vad jag har suttit och filat på bloggen idag. Både på designen där det fanns lite småfel men jag har även jobbat med blogglistan: Islandshäst, den har jag ändrat TOTALT. Den funkade tyvärr inte där ett tag, det var ett litet fel som nu är fixat.Jag har i alla fall som sagt filat en hel del på listan, jag har tagit bort alla bloggar som inte uppdateras regelbundna/som är borttagna eller lösenordsskyddad. Jag har även infört ett "ABC system" så det blir lättare att finna den blogg man söker. Även länkningen är fixad, det funkade inte på alla adresser men nu ska det gå. Har ni nya bloggar som kan föras in i listan så hojta bara till eller om det är något annat ni funderar över. Nu är jag bra less på den där blogglistan i alla fall ;) Ni finner blogglistans logglänk längre ner på arkivet.
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
malin

min blogg heter inte malinsjolander.blogspot.com längre utan malinsjolander.se :)

Svar: Jajamensan ska fixas ;)! Bra att ni säger till!
mittangsull.blogg.se

2014-03-20 @ 18:54:34
URL: http://malinsjolander.se



Christina Lidström

Hej Trevlig och intressant blogg du har! Är det ok om vi länkar till dig? Du får gärna lägga in oss på din blogglista.
Med vänlig hälsning
Christina Lidström, Grannäs islandshästar

Svar: Hej Christina, absolut länka ni!, vore bara roligt :) Jag ska lägga in er i blogglistan :)! Trevlig helg!
mittangsull.blogg.se

2014-03-22 @ 18:56:35
URL: http://grannasislandshastar.blogspot.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?