Jag, husse och Fifan!

Idag tog jag och husse en tur med vagn med Fifan, en långtur genom Ede. Vackert väder, underbar miljö och lagomt varmt, inte så där plågande varmt utan nästan lite ruggigt i skuggan. Martin fick köra lite han också och jag tror han tyckte det var bra roligt ;) Haha nu vill han ut och testa Bitter också, hoooh det är en aningen skillnad det, men jag tror han skulle tycka det var superfränt att köra storhäst han som gillar fart och äventyr.
 
För övrigt tycker jag Fifan håller hullet kanonbra, härligt! I år ska hon få slippa gå mellan hagar och på fattigt bete, nu ska hon få leva loppan med flocken och vara häst på riktigt. Det går ju så länge jag är ute och buskör emellanåt :) Det roliga är att nu börjar hon få en ganska så snabb trav! Och muskler har hon fått!
 
Jag är jättedålig på att ta med rätta kameran, så det blir oftast mobilen jag klickar med.
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?