Det finns änglar!

Åååh, det finns änglar där ute alltså <3 Det är bestämt sedan länge att jag och Martin skulle ta Fifan till fjällen i helgen, hans familj har en jättegullig stuga i klövsjö nära sjön och allt, hur vackert som helst, så vi ska ju ta med vagn och hela kittet och köra Fifan runt byn. Detta har jag velat göra i flera år och nu blir det äntligen av! Fast.. när jag var upp idag och kollade på Fifans fötter fick jag P.A.N.I.K.
 
Skorna var helt slut och en sitter löst, fan fan fan. Ingen hovslagare får jag tag på heller. Usch ett mörkt moln svävade ovanför mig, alltid en sån mega otur, dock löste det sig ändå, två underbara fina människor som ställer upp. Så fredag förmiddag far jag upp med Fifan till Östavall, slänger av henne där hovslagaren ska komma, hämtar sedan upp henne när vi far till fjälls då det ändå är på vägen. Fina människor <3
 
Och en annan snäll hovslagare (som inte sysslar med det längre) fixade Kaeras hålvägg för några dagar sedan. Man blir så oerhört tacksam!
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?