Att göra en film

Blev inspirerad av Yrsa med detta inlägg. Ja jag har alltid varit super intresserad av foto och film ända sedan barnsben, och jag har så mycket planer och ideér i huvudet idag hur jag skulle kunna klippa ihop en fin film, men så jäkla lat, och det är trist, för idag har jag mycket bättre möjligheter till att göra detta, men jag ska ta mig i kragen faktiskt och börja igen, Yrsa hade gjort sån fin film och då blev jag lite motiverad och inspirerad!
 
Här är den allra första filmen jag gjorde för si sådär tio år sedan. Haha kommer ihåg vad stolt jag var över den, kul att ha kvar :) Slutet på denna film slår ju allt!
 
 
Och här är den film som fått flest visningar faktiskt. Förvandlingen när mammas hund Barras från valp blir till vuxen.
 
 
Jag har ju fler liknade filmer på min kanal.





Kommentarer
Fia - med islandshästen som passion

Skulle också vilja göra filmer, tycker sånt där pill är jätteroligt! Men. Har ingen annan filmkamera än den i telefon, och den kvalitén är ju som den är... Så då är det ju inte så roligt, går inte att zooma ens.

2014-06-12 @ 14:12:23
URL: http://meistaraverk.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?