Träns premiär

Jag har verkligen världens snällaste lilla häst. Jag fick bara för mig att fara upp till stallet och prova träns (med bett) på Kaera för första gången. Hur reagera hon? Ja, det var ingen stor reaktion direkt, hon smaska lite och var brydd vad hon hade i munnen ett par gånger, men annars, hur cool som helst, typ "Jaja" jag har även köpt mig en slickgodisbalja som hon får vid beröm, måste säga att det är väldigt effektivt. Så den får hon slicka i så fort vi gör något. Jag blir verkligen stolt över min lilla tjej, det känns som om hon litar på mig <3
 
 
 
 
 





Kommentarer
Ida Klausner

Men gud så söt hon är alltså! Och tränset, de smälte ju verkligen samman med hennes egen färg, supersnyggt!

Svar: Ja visst var det fint på henne :D Asgammal träns men såå fint på minsting!
mittangsull.blogg.se

2014-07-16 @ 03:24:18
URL: http://idaklausner.blogg.se



erica

1: Alla dina hästar är otroligt snälla!

2: Jag tror som du att hon litar och har förtroende för dig :-) Ta åt dig äran själv du är duktig med hästar. I en annans händer kanske hon inte varit den snällaste! Kul ni är på G!

Svar: Gullig du är :)! Ja nu jädrar är vi på G!
mittangsull.blogg.se

2014-07-16 @ 10:35:11



matilda

fett fint det där tränset va på henne!

Svar: Ja eller hur :D Jag har väntat länge med att få prova det på henne :) Hon passar i brunt
mittangsull.blogg.se

2014-07-16 @ 11:20:55
URL: http://islandshest.blogg.se



Bettinas islandshäst

Sötmule! Hm, jag har sett de där små slickgodisstenarna i hästbutiker, kanske värt att prova en sådan då. . .

Svar: Dom är kanon behändig! Jag kommer difinitivt använda mig mer av dessa burkar än godis i handen!
mittangsull.blogg.se

2014-07-16 @ 12:50:22
URL: http://bettinasislandshast.blogspot.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?