Jag rekommenderar

Att ni kör in era hästar, fasen vad det är roligt att köra! Gah! Jag kör bara nu, rider typ aldrig, eller typ.. jag rider faktiskt inte just nu, det är bara körning som gäller. Jag ska helt klart köra in Kaera. Sedan passar kanske inte alla hästar framför vagn, men det kommer alla mina hästar göra - har jag bestämt ;) Tur att Fifa funnit något hon verkligen verkligen tycker om, det är full fart och glada öron fram! Och ja menar man behöver ju inte mysköra jämt, jag varierar mycket, Fifa får träna en hel del framför vagnen också, och det ger verkligen resultat. Vi har verkligen fått smak på körningen! De senaste dagarna har varit U.N.D.E.R.B.A.R! 
 
 





Kommentarer
Alfagammas Hästminne

Körning är så härligt!! särskilt den här tiden
på året! :-)

Svar: Jaaa urmysigt!!<3
mittangsull.blogg.se

2014-07-08 @ 20:46:43
URL: http://alfagamma.blogg.se



Lina

Kuul! Du verkar ha så mycket fina vägar att köra på med :)

Svar: Ja jag har massor av olika vägar, jag bor verkligen toppen för att hålla på med hästar:)
mittangsull.blogg.se

2014-07-09 @ 10:57:22



Fia - med islandshästen som passion

Önskar mina var inkörda, just nu skulle jag faktiskt hellre köra, inspirationen till att rida ligger ganska nära nollan... Men de måste ju gå ändå, speciellt Smári som blivit så fet. Och Smætla så att hon inte blir det!

Svar: Du kan väl ha det som sommarprojekt:)? Att köra in dom? Det 'r jobbigt det där när man måste hålla igång dom för att hålla hullet, och så har man inte motivation till det..därför är ja så glad att Fifan är inkörd
mittangsull.blogg.se

2014-07-09 @ 12:30:53
URL: http://meistaraverk.blogg.se



Fia - med islandshästen som passion

Fast har inte gjort det förut, och har inga grejer, så det får vara. Rider rätt mkt med handhäst just nu istället.. ;)

Svar: Handhäst är ju riktigt roligt :)
mittangsull.blogg.se

2014-07-10 @ 07:01:16
URL: http://meistaraverk.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?