Film på min duktiga prupp!

Jag har en helt fantastisk häst. Fifan är verkligen speciell och jag är återigen så himla tacksam över att hon finns hos mig. Igår tog jag och Erika en mysig körtur på kvällskvisten. Underbart väder och trevligt surr. Fifan hon var på hugget, as usual. Pigg och glad kex choklad, den hästen gillar att ha tempo!. Vi körde en liten längre bit den här gången. Snart passerade vi en av Erikas bekanta, så vi bestämde att svänga in på hans gård och kolla på kycklingar han hade i en lada, otroligt söta och jag vågade TILL OCH MED lyfta upp några ;) Fågelfän och gnagare litar jag inte fullt på! Fifan då? Ja henne parkerade vi utanför, hon stod blickstilla där ute själv på en vilt främmande gård, och väntade på matte. Haha lite som i en westernfilm där de bara lämnar hästarna utanför baren liksom. Hon är en helt fantastisk häst! Det har jag aldrig kunnat gjort med någon av mina andra tidigare hästar, o andra sidan har jag nog inte kunnat göra så med Fifa förr heller, och absolut inte med gräs under fötterna. Hon har verkligen blivit superduktig. Kul att ha en sån pass snäll och lydig häst.
 
Tog och filmade det lite:
 





Kommentarer
Titti

Men så snäll hon är som väntar....

2014-07-08 @ 09:55:09
URL: http://livetpavischan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?