Dop + Fifa

Idag var jag på dop hos bästa! Underbart att träffa alla igen, de är som min extra familj <3 Och eftersom detta var bara någon mil ifrån Titti så passade vi på att hälsa på Fifan. Åh vad glad jag blev att se henne igen, min lilla lilla häst! Hon såg ut att ha det riktigt gott och mysmage hade hon fått också, det är bra det Fifan, unna dig denna semester du! Och Titti är ju lika go och glad som alltid! Fick även träffa hennes stos föl Aldinros också, jisses vilken sötnos, man blir genast sådär "åååh puttinutti!" henne har jag kunnat tagit med hem! Tack för allt Titti och för att du tar så bra hand om min ögonsten, och saften den ska vi provsmaka ikväll (KALL) ;)
 
 
 
 





Kommentarer
Titti

Varsego :)

2014-07-19 @ 22:20:42
URL: http://livetpavischan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?