Mystur!

-20 grader ute, strålande sol och knarrande snö. Klart man ska ut på tur. Jag och Fifan <3 Först tog jag och kände igenom hennes rygg, länd och kors. Man ser så tydligt att höger sidan är mer uppskjuten och ibland reagerade hon när jag klämde och donade. Ibland blev hon till och med arg, men det blir hon ändå för ingenting haha. Ne men det är nog något tok med muskeln där och kanske någon fler stans också som jag inte ser, så jag SKA ta henne till Per och hoppas att de kan ta emot mig, för det vet man ju aldrig, men vill så gärna komma till honom, han är så bra!
 
Fisen kändes bättre idag, tyckte hon kändes bra faktiskt, och bättre emellanåt. Galoppen är väldigt stadig, ganska kul, den har ju lätt blivit oren och flack rätt fram på rakspår emellanåt men det är den gångarten hon håller bäst just nu, liiite rundare med längre kliv skulle jag vilja ha, men det kommer :), kul! Traven var bättre idag än igår men det är verkligen inte från hennes bästa sida. Tölten ok men den är som den är än, jag tror det har med korset att göra, så om hon får lite massageterapi där kan det nog släppa en del. Skritten tog hon långa steg i. Nej men jag tyckte hon kändes fin idag. Vädret gick ju verkligen inte att klaga på! Och inte frös jag heller.. sällan jag fryser nu mer :P
 
Jag o pruppi från Januari 2013
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?