Min isprinsessa <3

 Idag tog jag en kort barbacka tur med Fifan. Min älskade lilla Fifa. Jag hade bestämt mig för att enbart rida galopp och skritt, ingenting annat. Och så blev det och det av ruskigt roligt, hon var dessutom ruskigt duktig. Galoppen börjar ta sig mer och mer, säker och uppåt, lugn och fin med bra takt, vänster galopp har bättre takt och flyt än höger men jag känner att det kommer bli superbra ju mer vi rider på :) Tog en sväng runt kalvstigen, det var perfekt underlag, packad fin snö och min fina isprinsessa var så glad och framåt, älskade häst <3 Traven kändes riktigt fin med bra sväv när hon hamnade i den, men jag bröt ändå av till skritt eller galopp. Tränade både fattningar, längre sträckor, kort och snabbare galopp. Finaste Fifan <3 Längtar tills jag kan rida imorgon igen.
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?