Krasch!

Idag var Bitter och Kaera på bushumör när jag kom för att hämta Fifa. De sprang järnet i hagen. Matte var tvungen att stanna till och kika en stund. Bitter slutade ganska snart men min minsta lilla fis hade lekglädjen kvar och drog järnet för sig själv. En sväng, då stannade hon, tittade på mig sådär superbusigt, laddade och for iväg i full jädra galopp emot mig, svängde av förbi mig och runt, bara det att hon hade sån jääävla fart och underlaget är fortfarande lurigt, så vad händer.. kraaasch hör jag och ser hur min häst ligger på backen och glider två meter på röva. Aj aj aj aj, Ja det där kommer kännas imorgon kan ja säga, hua. Hon såg inte halt ut på något vis, mest brydd, dock släppte det ganska fort för sedan var hon i all världens fart igen, galoppa, stegra och bet mot Bitter. Buspuppan <3 men den hästen är en olycksfågel kan ja ju säga..hua.. ja jag väntar bara på den stora smällen, även om denna smäll var rejäl.
 
 
En brydd Kaera som återspeglar händelsen..
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?