Kaera från Kvarnbacka

Idag fick hästarna äntligen komma till en ny hage med bättre underlag (som kommer bli ishalka om någon vecka men men) och mina älsklingar var sååå glada och Kaera var busigare än någonsin och flottare än flottet i stekpannan. Yum! Vad hon dansade, jag borde ha filmat meeeen jag älskar att fota så det blev bilder istället. Jag har sjukt många fina bilder på Kaera, såhär många fina har jag nog aldrig fått på en och samma gång och vad hon verkar utvecklas mer och mer i sitt rörelsemönster. Älsklingen mammas! Det kommer bli lite bilder här framöver, har en del att visa men jag tar mina absolut favoriter ikväll :)
 
De första bilderna är av lite sämre kvalité då det var en jättedimma när jag släppte dom, så jag har redigerat färgerna och ljuset så gott det går, man såg ju knappt hästarna :P Nu kan man ju tro att yeeey vi har massa snö! Eller inte, det är typ bara som en liten yta av skare över gräset, suck, och det lilla försvinner nog snart och blir till en hård backe bläää. Aja man får njuta så länge det lilla varar och njuter det gör jag när jag ser dom här :
 
 
 





Kommentarer
Erica

Men jävlar anama vilken snygg häst du har!!! Oj oj oj, henne kommer du få det Jävligt roligt med och ni kommer nog kunna gå långt!!! :-) skiiiitfin!! En lyxhäst :-)

Svar: Men vad gullig du är! Ja hon är bra fin måste jag säga, väldigt, men jag har på känn att det kommer bli nå jävulskap ändå¨:S
mittangsull.blogg.se

2014-01-05 @ 20:46:20



Anonym

https://www.youtube.com/watch?v=QUY8c84d5oE&feature=youtube_gdata_player

Ca 0.38 är det du å kajan om några år :-)

Svar: Hahah vad gullig du är ;) Tror inte vi blir lika fina som Herkules fra Pegasus, en av mina favvohingstar som jag var sugen på att betäcka med Fifa ;) Men ingenting är omöjligt och inte för er heller ;)
Skäcken i denna film är Kaeras bror :) Kolla galoppen :D!! O traven!!

https://www.youtube.com/watch?v=XgbXPFeDqCY
mittangsull.blogg.se

2014-01-06 @ 22:16:59




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?