Hästligheter

Idag blev det en hästig dag. Först och främst så hade mina kära barfota fjantar förstört sin hage. Övertråden på ena delen av hagen låg på backen samt den övre grindtråden. En isolator var till och med av så jag vet inte vad de hållt på med. Dessutom hade de vänt mineralbaljan upp och ner så den var ett minne blott. Jag vet vem den skyldige är.........
 

Fröken står med tråden i munnen mer eller mindre varje gång jag kommer upp till dom. Strömmen har vi på men den verkar inte ha nått till den mindre sommarhagen som de står i, men det fixade vi idag så Kaera fick sig en kyss, hahaha ja hon blev bra brydd kan jag ju säga.
- Var fan kom den smällen??
 
Hagen är dock väldigt isig nu och om någon dag går det inte att ha hästarna i den heller. Suck. Så vi har ordnat en sista lösning och imorgon får de gå över till en liten del av den stora sommarhagen, måtte den hålla sig hyfsat ett tag!!
 
Sedan bar det av till Ånge ridklubb. Erika var där med Bjartur. Surra lite planer som jag hoppas ska bli av ;) Fick även träffa Solis och Jalmis igen. Solis börjar bli stor den fisen, ska bli kul om Kaera och hon kan träffas igen mot vår/sommar. Vi får väl se.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?