Fina läsare <3

Tänk att det fortfarande kommer in mail då och då om att bloggen saknas. Det är fint <3 Fast än känner jag inte alls för att öppna den, men när man får ett sånt här mail då skär det lite i hjärtat:
 
 Hej Linda!
Har följt dig & Fifa under några år nu & även Kaera på din blogg, det har motiverat & inspirerat mig mycket dom dagar jag inte orkat ta mig igenom, ( pga sjukdom i familjen).

Blev så otroligt ledsen när jag märkte för ett tag sedan att du valt att låsa bloggen & att jag då inte längre kan gå in & läsa & följa dig & dina hästar.
 
För mig känns det lite ibland en skyldighet att öppna bloggen då det verkar vara så många som mår bra av att läsa den. Jag känner mig elak det gör jag, det känns som om jag stänger ute en massa människor som tagit del av mitt liv ett bra tag, men jag måste vara ego, jag är inte redo och jag måste återfå en styrka och motivation igen. Jag hoppas jag en dag kommer öppna bloggen igen, det gör jag verkligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?