Film

Jag tog upp bollen till hästarna och lekte lite med dom, har alldeles för mycket fri tid. Både Fifan och Bitter var superbusig. Och oj oj oj oj vad flooooottt Kaera sprang, meeeen och inte filmade jag heller. Jag hade varken tänkt filma eller fota för det gör jag ju jämt så fort de är i rörelse, så jag tänkte låta bli den här gången. Men när Kaera sprang så där jäkla flott, alltså shiit vad hon sköt ifrån och liksom studsade med bakbenen fram och upp upp, åååh vad fin hon var <3 Så jag tog upp kameran, ja jag hade filmningen på en sväng när hon dansade fram men vad händer jo jag har zoomat in så man ser bara hennes päls, fan vad jag svär i filmen och försöker fixa till det men mobilen har hakat upp sig. Haha man hör på filmen hur jag svär och har mig. Så det blir ju att leken avtar och jag försöker få till min jävla telefon, och när jag äntligen får till den så är inte hästarna så busiga längre, rätt så tråkiga med mest jogg och "måste springa" och lite trötta.  Tänk att man aldrig får de där fina stunderna på film.
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?