Fem månader!

Fem månader. FEM MÅNADER?! Jag har haft min minstingen i fem hela månader redan, snart ett halvår! Shit hur kunde det gå till? Erika, fem månader!! Du må ju ha haft Solis i strax över fyra månader i alla fall? Jisses tiden går fort och snart sitter jag på hennes rygg :) Iiiih. Jag är väldigt förväntansfull, ska bli så kul, samtidigt så har jag inte super bråttom, ganska skönt att ha en häst som bara ska stå ett tag och växa på sig ;) Men det klart man längtar. Nej vi måste fira fem månader med lite bilder. Här kommer de resterande bilderna som jag tog sist.Tyvärr är som sagt många av dom i dålig kvalité.
 
 
 





Kommentarer
ekka

Hon rör sig som rn gudinna! Smasken!:-)

2014-01-14 @ 00:13:59




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?