Bjöd in - hon kom fram :)

Idag lekte jag med Kaera (kan inte låta bli) och flottpuppan var så flott att jag skulle haft kameran med mig, men äh orkar inte släpa med mig den jämt. För första gången så kom hon in till mig när jag bjöd in henne, det har hon inte gjort förut utan bara sprungit iväg men den här gången kom hon till och med springande mot mig <3 Testade detta några gånger och de flesta gångerna kom hon alltid. Börjar nog få ännu ett starkare band med tösa, men faaan ja ska ju låta bli hästen!! Det äääär så svårt. Jag borde skicka iväg henne på bete i sommar, samtidigt som jag blir lite feg att skicka iväg henne av vissa orsaker, en är ju att hon kanske kan skada sig - oropuppan här! Hon har ju sån otur jämt och därför blir jag lite nojig, har jag henne hemma har jag stenkoll, men det absolut bästa vore om hon fick vilda till sig lite och vara ifred med en flock i hennes egna ålder, jag får se hur jag gör.
 
Min absoluta favvobild <3
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?