Den bästa tiden

Det var faktiskt våren/sommaren 2012. Det var ett underbart år för mig och Fifa. Det var precis efter hennes sista behandlingar och ridningen började ta fart. Vi tränade för Lina regelbundet, många gånger blev det två pass i veckan. Vi utvecklades med stormfart och det gick så jädrans bra. Jag fick uppleva saker med min häst jag tidigare aldrig gjort, gud så roligt vi hade tillsammans. Jag började mer och mer förstå vad ridning egentligen innebar och det var som om en helt ny värld öppnades framför oss.
 
Jag saknar den där wow känslan, det är länge sedan jag fick känna på den :( Sist jag kände det var gången då jag tränade på Timrå banan för första gången, det var riktigt wow det. Sedan har det bara gått utför. Jag saknar den där tiden med Fifa, jag vill så gärna uppleva en sån lycka igen. Jag hoppas det här blir vårat år, och jag hoppas att våren kommer ge många glädjefyllda träningsdagar. Måndag blir det som sagt veterinären, jag hoppas på positiva besked, men jag är lite orolig faktiskt. Känns jobbigt i magen. Jag vill att hon ska bli braaa!
 
 
 

 





Kommentarer
erica

Väldigt fina bilder

2014-02-23 @ 22:14:23
URL: http://solliljans.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?