Snön kom lagom till jul!

Nu, nu kommer snön som jag beställt till jul. Vilket stort leende jag hade när jag i morse vaknade och såg hur vitt det var överallt, och än snöar det! Så underbart, jag som trodde vi skulle få en grön jul men det här ser lovande ut. Vi ska till och med på ner till -25 -27 minus grader på självaste julafton och det gör mig ingenting! Vintern är ju på gång! Och jul, den är i övermorgon, kan ni förstå? Jag längtar så jag spricker, underbart, och min familj eller min mamma rättare sagt gör julstämningen på topp, hon själv älskar julen och lägger ner 110% på precis allt, julgranen, julpynt, julgodis, julmat (dock inten traditionell julmat), paket, musik ja allt, det är helt otroligt vackert och urmysigt på jul hos mina föräldrar. Så nu är längtan stor. Imorgon ska alla paket slås in, en julgran ska hittas och pyntas, håret ska färgas och allt ska vara klart. Julafton here we come!
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?