Brunst

Kaera skvätte och hade sig häromdagen. Bruuunst! Och vad tänker Linda då? Jo hon måste kolla silverpuppan på en gång. Oftast brunstar ju hästarna samtidigt så jag tyckte det kunde vara smart att undersöka lite. Kanske ser lite dumt ut när jag går och kollar mina hästars småpuppor, o andra sidan är det inget som jag brukar göra ^^ Fifan var krut torr, luktade ingenting och det var mest spår av blaja. Jämförde sedan med att titta på Kaeras och sluuurp sa det när jag skulle kika, lax rosa, slemmig och stank brunst rejält. Nu hoppas jag att Fifa inte brunstar pga att det ligger en liten fölis i magen, vi får hålla tummar och tår.  Tjejerna hade dessutom varit rejält bitchiga mot varandra en kväll så svärfar hade traskat ut mitt i mörkret för att titta vad som stod på. Ston kan skrika dom, det låter så brutalt som i en catfight. Och Fifan är ju inte direkt så kärleksfull mot Kaera, hon är inte så kärleksfull mot något sto överhuvudtaget haha. Jag är nog den ända kvinnliga individen hon funkar med ^^
 
 
 





Kommentarer
Titti

Dräktiga ston brukar bli rejält sura vid matplatsen åxå,de ska ju "säkra" maten åt sig å föl :) Hoppas hoppas!!

Svar: Ja hoppas :) Det är ingen trevlig stämning i hagen iaf. Kanske Bitter kan komma hem och styra upp kärringarna ;)
mittangsull.blogg.se

2014-12-17 @ 07:18:58
URL: http://livetpavischan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?