Tio steg fram!!

Tjo! Idag hängde jag på henne igen i stallet, nemas problemas. Jag är noga med att göra allt från båda sidorna och mycket mycket beröm. Korta stunder, räcker bara ett par få minuter. Eftersom hon har tagit det så himla bra så valde jag att hänga på henne samtidigt som Erika gick med henne några steg. Inga problem alls, nu gick vi väldigt korta bitar, bara någon meter, men hon var superduperduktig!! Mer behövs inte! Jag hade dock lite svårt att hålla mig kvar haha, så det var nog lika bra med så pass korta bitar. Duktiga lilla häst! Mammas lillfis, ska bli så spännande när jag får sitta upp! Har film när jag hänger på henne i stallet som jag ska visa vid ett senare tillfälle.
 
 
 





Kommentarer
Titti

En sån duktig tjej :)

Svar: Ja hon är superduktig :) Idag fick hon smälta allt :)
mittangsull.blogg.se

2014-08-03 @ 17:09:48
URL: http://livetpavischan.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?