1 år

Tänk, nu har jag haft skrutt i ett helt år. Jisses vad tiden flyger förbi! Och vad hon har utvecklats sedan dess, från att vara helt vildhäst till att vara en lugn, trygg och social individ som bryr sig nada vid skoning eller människa hängandes på ryggen. Hon är en helt annan häst idag och jag ångrar ingenting <3
 
Både jag och Erica tyckte att hon börjat se grövre ut. Det har hänt något, hon har fått mer massa, mer muskler, hon ser ganska rejäl ut trots sportmodell, precis som jag vill ha det :)
 
 
 
 Från Öland när jag tittade på henne och föll.. hårt;)
 
 
 





Kommentarer
Johanna

Åååh!! Hon är ju fantastiskt vacker! Är egentligen inte så mycket för brun skäckar för jag tycker den väldigt lätt blir lika Kossor.. Haha, men detta var verkligen den vackraste brunskäcken jag sett! :)

Svar: Nemen! Vad gullig du är :)! Jag kan hålla med dig om att en del ser ut som kossor ^^
mittangsull.blogg.se

2014-08-14 @ 23:58:48
URL: http://islandshastpanaset.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?