Promenad i sommarväder!

SOMMAR! Oh, hetta! Idag har vi haft upp till 25 grader varmt, det ni! Svetten rann lite varstans kan jag säga. Jag och Erica red till macken och köpte isglass, det var grejjer det. Fifan fick nå dille på soptunnorna, som vanligt ;) Tack för den mysstunden Erica! <3
 
Jag och Kajjan (attans att jag börjat kalla henne det haha) tog en lång promenad idag varvat med gå, jogg och lite spring, så gott jag orkade med andra ord. Hon var jätte duktig och vi hade supermysigt. Till en början var hon väldigt stel och fjollig för allt. Farligheter fanns lite varstans och hon kunde inte riktigt bestäma sig emellanåt om vi skulle gå framåt eller ej, men efter en liten stund gav hon en djup suck och sedan var det inga konstigheter alls. Lugn och trevlig som en filbunke, väldigt lyhörd och känslig. En myspys promenad hon och jag <3
 
 
 





Kommentarer
Anonym

Hon är väldigt vacker! Jag själv de får vi göra som tradiotion nu! Haha jamen hon heter ju kajan! Svala, Kajan, Sparven och Mesen (Bjartur) haha.. Alla hästar har fågelnamn.. Vi får fixa ett till fifan med!

Svar: Haha ja vi får finna något fågelnamn åt henne ;) Fink kanske hahah
mittangsull.blogg.se

2014-04-21 @ 20:09:50



Frida

Låter som att du haft en lika bra dag som jag i det härliga vädret :)

Svar: Väldigt :D!!
mittangsull.blogg.se

2014-04-21 @ 21:52:23
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?