Jag har ändrat mig!

Jag har tänkt om, jag kommer att lägga upp flera filmer på tricken, alltså jag lägger upp filmerna stegvis efter varje utveckling hon gör i tricket, för annars kommer filmen bli aslång när jag ska sätta ihop alla delar! Jag kommer förmodligen göra en kort sammanfattad film också när tricket är inlärt, men det är nog roligare om jag lägger upp ett klipp i veckan istället. Så händer det ju ännu mer i den här tysta bloggen ;) Så jag ska göra en egen kategori för detta som jag tänker döpa till Trick och lek och så kommer jag lägga ut en film en gång i veckan, förhoppningsvis, det beror ju på hur många steg det är i tricken. Så antingen kommer det redan en film ikväll eller imorgon.
 
 





Kommentarer
Beatrice Rudberg

Låter superkul! Alltid roligt att få mer inspiration!

Svar: Vad roligt att du tycker det Beatrice :) Hoppas jag uppfyller förväntningarna:)
mittangsull.blogg.se

2014-04-03 @ 21:50:20
URL: http://coloursforlife.blogg.se/



Yrsa - Wild Hoofbeats

Låter som en bra idé!
Ska bli spännande ;)

Svar: Ja hoppas det :) Det är så roligt att utmana sig själv ^^
mittangsull.blogg.se

2014-04-04 @ 09:14:55
URL: http://wildhoofbeats.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?