Finns ingen annan

Hur ska jag kunna få det lika roligt med Kaera som jag har med Fifa? Kaera må vara väldigt flott och vacker, ha framtiden för sig med sina väldigt fina gångarter och rörelser, hon har helt klart bra förutsättningar för att bli en riktig fin ridhäst. Jag tvivlar inte ett dugg på det lilla stoet, men Fifan, Fifan, Fifan hon är speciell alltså. Hon kommer alltid att ha en egen plats i mitt hjärta. Jag har så fruktansvärt roligt tillsammans med den hästen och hon är ju väldigt egen, otroligt intelligent, nyfiken och påhittig. En häst som både förvånar och överraskar mig gång på gång, hon är en helt makalös liten varelse. En sådan enorm utstrålning och en lekfullhet som får en att både smälta och skratta på samma gång. Jag känner verkligen hur hon och jag klickar och hur vi binder oss samman mer och mer för varje år - man liksom hör ihop på något vis, man känner en slags energi och dragningskraft mellan oss, förstår ni? Jag har aldrig känt så för en häst förr. Hur kan något annat slå detta? Jag menar hur kommer jag kunna få en finare relation och ha roligare än såhär med någon annan häst än vad jag har med denna lilla silverprupp? Hon är verkligen mitt allt. My number one.
 
Ja, hon är svårslagen.
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Det är ju därför du har båda Linda. ;)
Fifa för det speciella, roliga och allt ni byggt upp.
Kaera för det flotta vackra. :)

Fast Fifa ååh jag gillar henne skarpt alltså. :)
Så otroligt fin o söt.

Svar: Ja visst är hon härlig ;) Åh hon tar mig med storm hih!
mittangsull.blogg.se

2014-04-16 @ 18:03:11
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?