Fail

Tänk så söta mina tjejor är här och så kommer jag och förstör bilden haha!
 
 





Kommentarer
Linn och Blidfari från Kvarnbacka

Du har såna fina tjejer!
Jag försökte skicka iväg ett mejl till dig, men det ville inte komma fram till dig, som att din mejladress inte ville fungera. Kan jag mejla dig på någon annan adress? :)

Svar: Hej Linn, tack vad kul att du tycker det :) Ja om du har kopierat min mailadress rakt av på min bloggsida så ser jag att jag har skrivit homail och inte hotmail, kan vara det felet :)
mittangsull.blogg.se

2014-04-02 @ 15:44:27



Erika Pettersson

Fin bild :)

Svar: På hästarna ja ;)
mittangsull.blogg.se

2014-04-02 @ 17:51:39
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?