Återblick - stallet

Nu har jag filmat stallet som några hade önskat. Jag har ju lovat att det ska bli mer filmer i bloggen så det är bara att bita ihop och göra det haha. Man kanske vänjer sig så småningom, men filmen på stallet kommer i ett annat inlägg, först ska jag ge en liten återblick med före- och efter bilder. Det finns ju massa fler bilder sen förut också, projekt stall heter den kategorin, så ni som är nyfikna och inte har sett det kan gå in dit och följa fjolårets projekt. Jag är ju väldigt för att dona och pyssla med saker, ta på mig olika slags projekt. Nu har ju de större projekten varit stallet och hästtransporten, men det kommer nog dyka upp mer av sånt här i bloggen, jag har alltid så mycket ideér för mig.
 
Vi röjde ju som sagt upp ett gammalt får/häst stall förra våren, det är nog bland de roligaste projekt jag har haft. Vi byggde och målade allt själva, eget virke hade vi också och egen elektriker, så i längden blev det ju ett rätt så billigt stall. Här får ni en liten återblick med jämförelsebilder i likadana vinklar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Camilla

Så himla mysigt stall! Kul att ha före och efter bilder! :)

Svar: Ja visst är det :) Ja älskar att ta före och efter bilder, så roligt att jämföra sedan vad arbetet har gett :)
mittangsull.blogg.se

2014-04-01 @ 08:30:35
URL: http://www.ishestarna.wordpress.com



Beatrice

Så fint! Vad härligt att det var så ljust:)

Svar: Ja jag gillar när det är ljust, det ska lysa och vara fräscht tycker jag :)!
mittangsull.blogg.se

2014-04-01 @ 08:35:43
URL: http://ebstli.blogg.se



Erika Pettersson

Det har blivit så fint. :)

Svar: Ja jag blev riktigt nöjd faktiskt :D!
mittangsull.blogg.se

2014-04-01 @ 11:12:01
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Denise

Men vilken skillnad! Vad fint ni har gjort det! :D

sv: Om jag bara ska fixa ljus och färgsättning så gör jag det direkt i iPhoto på datorn där jag importerar bilder. Bloggar jag från mobilen så fixar jag bilderna i zitrr camera. För mer avancerade saker om jag tex ska ta bort någon störande detalj eller så, så använder jag photoshop elements 12 och det är även där som jag fixar mina inläggsrubriker och om jag sätter "bling" eller ramar på bilderna :)

Svar: Tack Denise!
Aah okej :D är några av dom sidorna gratis sidor:)? Ja som man kan gå in på online mena jag :)
mittangsull.blogg.se

2014-04-01 @ 22:52:28
URL: http://flingans.nu



Nina

Så himla fiiint! Jag blir avis fast jag har ett eget stall, som jag är nöjd med : )

Svar: Tack Nina:D! Ja jag fick ju skapa stallet helt efter min egna smak och hur jag ville ha det :) Det är nog därför jag tycker om det så mycket, jag tror stallet visar en del av mig jag är :)
mittangsull.blogg.se

2014-04-01 @ 23:15:22
URL: http://stallskogalund.se



Yrsa - Wild Hoofbeats

Snacka om skillnad! Skulle också vilja ha ett liknande projekt!

Svar: Tack :) Ja det är roligt med projekt faktiskt! Speciellt om det är hästrelaterat ;)
mittangsull.blogg.se

2014-04-02 @ 20:42:57
URL: http://wildhoofbeats.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?