Reflexväst

Jag ska införskaffa en reflexväst från djurdesign framöver - har jag bestämt. Dock är jag så kluven vilken väst jag ska välja, man kan även göra en egen men jag vill ha med så mycket text plus islandsmärke.
 
Jag vill ha med: övningsrider, unghäst, kör sakta och så märket, men det blir alldeles för mycket och så mycket kan man ändå inte beställa om jag nu vill designa en egen och märket islandshäst kunde man tydligen inte få med om man gjorde egen och där känner jag att hela grejen försvinner. Jag har funderat och funderat men neh jag kan inte komma fram till vad jag vill ha.
 
djurdesign.se
 
 





Kommentarer
Anonym

Du får beställa den jag designat. Den ska se ut precis som på bilden förutom att att de kommer stå kör sakta efter unghäst dvs..

Övningsrider (röd)
Islandhästlogga
Unghäst, kör sakta!

Så har jag designa min :)

2013-09-25 @ 10:16:10
URL: http://solliljans.blogg.se



Erika Pettersson

Kanske man skulle inför skaffa sig.
Ute i nya stallet kör dom som galningar håller på o bli tokig!!

Livrädd när de kommer ur skarpa svängar o kör som puckon vad tänker de med. :S

Om man kommer ur en sväng o man vet att de kommer mycket ryttare på dessa vägar tänker man sig inte för då eller ? suck

Svar: Ja gå in och kika det finns massa olika texter och så :) Man behöver heller inte ha islandslogga. Ja folk, dom är dum i huvudet tydligen.
mittangsull.blogg.se

2013-09-25 @ 12:21:26
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Erika Pettersson

sv:
Nae islandshäst logga passar ju inte oss längre ;/
Men får välja en annan i så fall åt Raski.

Svar: Du får kontakta och se vad de har för loggor :)
mittangsull.blogg.se

2013-09-25 @ 15:43:06
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?