Jahapp

Okej. Läget med Kaera. Nu hade hon 38,2 hon brukar ligga på 37,5 så något lurt verkar det vara. Hon har blivit tjockare på benet igen vid knät och neråt. Jag känner även en tydlig svullnad under bandaget på kotan. Jag har inte bytt bandage på två dagar. Hmm jag undrar jag om detta är bra egentligen :S Magen var rätt så uppblåst också, det får vi hoppas bara är att hon jäst ut sig i hagen, men känns som att jag vill skriva ner alla detaljer och förändringar så jag har koll. Ingen hälta dock. Imorgon ska jag byta bandage och göra rent såret (om jag ens vågar kolla???) nu har jag även skaffat sorbac kompresser så jag hoppas det ska hjälpa lite iaf.
 
Ska jag vara ärlig så orkar jag inte oroa mig mera, jag har ständigt huvudverk och är så trött, och nu när skolan har börjat så måste jag lägga ner energi och tid på det. Jag får väl ta dagen som den kommer, det som stör mig mest är väl att jag inte är 100% säker på hur jag ska bete mig med såret riktigt, hur ofta man ska byta bandage o.s.v. Man skulle ha levt med en veterinär!
 
Jävla skit att hon skulle skada sig!!!
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Så tråkigt start ni fick ihop.
Men ring o rådfråga en veterinär.
Dom borde ju kunna svara, inte bra att tempen stigit heller.

2013-09-10 @ 08:03:35
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?