Osämja

Fifa är Fifa och jag är jag. Så idag blev det lite småbråk faktiskt. Hon låg på latsidan och hade sin egna envisa vilja. Så fort vi ska köra ELLER rida på en skogsväg (alltså inte i skogen) så blir hon lat och omotiverad, jag vet inte om det är jobbigare då det är mycket uppför eller om vägen helt enkelt är tråkig - men Fifa blir en åsna! Antingen segar hon, stannar eller går sick sack OCH försöker ta in på alla vägar som korsade oss, förbannade häst! Jag vet inte hur många gånger jag kallade henne för latko. Kallt som fan var det också och jag trodde jag skulle frysa fingrar och tår av mig på vägen hem, men då hade hon minsann bråttom så bråttom att vi till och med började småbråka pga av det. Det blev en liten osämja idag men men det ingår :P Oavsett - är hon min bäs och hon har all rätt att få känna sig omotiverad och lat ibland - bara det att matte ger sig icke ^^ Nu ska matte ut och ställa fluffen i stallet för natti natti <3
 
 
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?