När man är oförberedd

DÅ händer det alltid roliga saker man velat ha på bild. Idag tänkte jag att äh vi tar lilla objektivet, smidigare om jag nu vill ta något litet kort, det händer ju inte så mycket ändå. Elleerr?
 
Jaaa, jag släpper ut Fifa i storhagen och börjar gå mot ett annat håll då jag hör dunder och brak, vänder mig om och Fifa har fnatt (ni vet de där rycken hon brukar få) så drar hon gärnet bortöver och studsar som en boll i luften. Jag drar fram kameran med miiiniobjektivet och får inte direkt några bra bilder, typsikt. Men jag tar och knatar raskt iväg mot bortre delen av hagen och se om jag kan få några bilder när hon kommer, så jag traskar bortöver.
 
Dunder och brak, Fifa har vänt om och kommer i pass bakom mig, tvärnitar och tittar sådär busig med ruffsig man och stora ögon. Jäklans ponny att lura matte på det viset, vi kom ju överrens om att hon skulle förbereda mig innan!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
emelie

Underbara bilder =) hon ärju så fin din Fifa =)

Svar: Hih ja visst är hon rätt söt ändå, charmtrollet :)
mittangsull.blogg.se

2013-10-09 @ 07:38:34
URL: http://www.lillaemmpa.blogg.se



Erika Pettersson

bus fia ;)

2013-10-09 @ 21:34:29
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?