Mysigast

Vem myser jag mest med? Ja den som jag talar minst om i bloggen. Bitter är den jag myser och pratar mest med när jag kommer till hästarna i hagen. Han är den goaste mysigaste lilla krabat som finns. Åh vad många gånger jag i sommar har suttit i gräset och han har stått tätt intill mig och bara myyyyst hur länge som helst. Vad många gånger jag sent sent på sommarkvällen sprungit upp till dom bara för att lukta och mysa och Bitter är den jag alltid hamnar hos. Han hummar alltid när jag kommer och går eller när han ser våran bil. Möter mig alltid i hagen och är så trevlig. Min älskade fina svarta häst. Jag kan stå hur länge som helst och luta mig mot hans hals och njuta över tillvaron. Han är så underbar, jag älskar verkligen den hästen <3
 
 
 
 





Kommentarer
Agnetha

<3 är han en bra lyssnare?

Svar: Väldigt, en mycket klok häst :)
mittangsull.blogg.se

2013-10-09 @ 18:26:59
URL: http://agnethagothe.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?