Shoppat i sorgen

Usch jag har så ont i magen, kan inte släppa tankarna från min vän, jag har inga tårar kvar att fälla, det har varit en väldigt jobbig dag för många. Hon kommer ligga nedsövd i flera dagar och jag saknar så att prata med henne! Vi som pratar flera gånger i veckan flera timmar om gången. Hon är en sån fin vän och jag är så rädd om henne, snälla låt henne bli bra nu och att hon får vakna någon gång :(!
 
Ja jag må väl försöka leva ändå. Så gott det går. Nu har vi en ny dator, men skall ändå laga den andra. Har köpt lite nya saker till hästarna, eller till Fifa rättare sagt. Ett par reflexboots, småmaskigt hö-nät till boxen, reflexhandskar och Arnika. Snön ligger kvar och det är väldigt vackert ute. Jag längtar tills på fredag då hovslagaren kommer och bankar dit snöskor på Fifa så jag äntligen får rida igen. Kaera är pigg och busig, får se om hon får komma ut som handhäst i helgen igen. Annars ska jag förmodligen bara vänta, och vänta, och vänta, vänta på min vän som ligger med respirator, nedsövd långt härifrån, ovetande vad som har hänt henne. Det är jobbigt, jag saknar henne.
 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?