Myspys i stallporten

För mig är det viktigt att även det yttre pyntas och sköts om. Det säger mycket om vad som kan finnas inne i stallet. Jag är absolut inte klar med det yttre. Jag ska dit med både julbelysning och lykta, när vintern och snön kommer ska en jämn och fin gång skottas till porten där jag kommer sätta marschall lyktor längs kanterna eller några slags soldrivna lyktor (inte för att det kommer vara sol på vår sida under hela vinterhalvåret), men det tar vi lite senare, en sak i taget. Jag tror däremot att jag ska klippa till granriset lite så det blir en jämnare form, här hade det ju varit ypperligt med ståltråd, men man får ta vad man ha och göra det bästa av det.
 
 
 
 
 
 





Kommentarer
Erika Pettersson

Åh va fint. :)

Svar: Tack Erika :)!
mittangsull.blogg.se

2013-11-17 @ 08:26:16
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Sanna

Åh så fin bloggen blivit då =D
trodde du tagit bort bloggen först, blev lite ledsen där ett tag ;)

VA sjukt mysigt du gjort utanför stallet, så avis!! :D
Kram


Svar: Ja visst har den :) Yrsa kan hon. Haha ja det var några som hörde av sig och ville ha lösenordet men den kom ju tillbaka ganska snabbt :)
Åh tack! Ja det behövs bara lite snö nu så man får den rätta julkänslan!
mittangsull.blogg.se

2013-11-17 @ 08:53:00



Yrsa

Alltså jag är grymt avundsjuk på dig som har ett eget stall att pynta och fixa med... orättvist ;)

Svar: Åh ja men det är så roligt, en dag får du nog ditt stall du med ;) Du får väl gifta dig med en rik bonde ;) Skriva till bonde söker fru kanske? haha
mittangsull.blogg.se

2013-11-17 @ 09:35:49
URL: http://wildhoofbeats.blogg.se/



Ida Klausner

Fiint! Ser supermysigt ut! :)

2013-11-18 @ 09:59:35
URL: http://idaklausner.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?