Hur ska jag göra...

Jag är så brydd om jag antingen ska strunta i att uppdatera med Kaera eller om jag ska lösenordsskydda bloggen ett tag (för jag vill gärna uppdatera om henne) Jag vet att alla vill väl och vill hjälpa och jag blir så glad att folk vill lägga sina råd och erfarenheter i bloggen, samtidigt som jag tror att det kan skrämma mig och kanske i onödan? Jag är en som verkligen stressar upp mig över mina djur och igår var jag så skakis i hela kroppen och mådde så illa att jag ville sätta fingrarna i halsen för jag kände att jag klarar nog inte det här, en gång till. Så jag vet inte om det är läge för mig just nu att få några mardröms-senarium. Jag får klura lite på hur jag ska göra. Det är inge illa ment men jag vet hur jag fungerar och att ta del av andras otäckheter kan bara göra att jag kommer må sämre och bryta ihop.
 
En sak är säkert i alla fall, min häst är en otursfågel och jag undrar om jag ens kommer hinna rida in den här hästen.........





Kommentarer
Sanna

Linda linda linda, andas!
Ta det lugnt. <3

Och du vet väl att du kan välja om man ska kunna kommentera eller inte på inlägg? Man kan göra de inlägg man vill okommentat-bara!?! Är det ens ett ord? Hoppas du fattar va ha menar :)
Om du vill kunna skriva men inte att folk ska kommentera :)


Du ska se att allt löser sig, precis som de alltid gjort! :)

2013-11-24 @ 09:24:14
URL: http://mittlattarejag.blogg.se



Sanna

Nu skrev ja i fel blogg där, men de va jag som kommentera!
Kram

Svar: Tack Sanna :)! Ja visst är det så, om de nu inte vill kommentera om detta i ett annat inlägg, men efter dagens undersökning tror jag ingen kan skrämma mig faktiskt, nu blir jag mer och mer säker på att detta är en sträckning! Jag hoppas jag har rätt!!
mittangsull.blogg.se

2013-11-24 @ 09:25:13
URL: http://Alfakrulls.blogg.se



Yrsa

Jag förstår dig, samtidigt som jag såklart gillar att läsa din blogg, kanske det bästa vore för dig att sätta lösen på den? Just för att inte behöva stressa upp sig, inte ta in allt från alla., det är vad jag hade gjort iaf, eller som sagt slutat skriva om henne. Men om du lösenskyddar så får du för tusan ta bort det sen ;) haha

2013-11-24 @ 20:27:19
URL: http://wildhoofbeats.blogg.se/



ekka

Jag har sett dom som lösenordskyddar vissa inlägg men det kanske inte går på blogg.se? :/ Annars om du mår dåligt av kommentarer kan du kanske göra utkast som du har kvar å kan gå tillbaka å läsa eller kanske lösenordskydda hela bloggen och ge lösenord till dom du tycker kan få läsa då har du lite mer kontroll :)

2013-11-24 @ 20:45:22



Malin

Linda, kan du mejla mig är du snäll? :) försökte skicka ett mejl men hade inte rätt adress.

Svar: Hej! det är [email protected]
mittangsull.blogg.se

2013-11-24 @ 21:29:02
URL: http://malinsjolander.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?