@%%###!!!!

Är det bara jag som blir sådär barnsligt förbannad över skitväder? Dåligt väder det påverkar mig till tusen alltså. Är det pissväder då blir jag grinig och förbannad. Får as dåligt tålamod och vill bara gräva ner mig i sängen och skrika fan åt gud som tog min dag! Hah ja barnsligt förbannad är nog bara förnamnet. Idag har han tagit bort all vår snö också!! Det är brunt och äckligt överallt och på vägarna är det is. Gud vad jag svär när jag inte kan ta mig fram på gården utan besvär. Det är så halt så fötterna far åt alla håll och samtidigt som jag försöker ta mig fram svär och har jag mig. Det är snart december för tusan nu ska det vara snö, vi ska ha julmarknad på lördag och inte en snöflinga kvar? Ja jag är inte hemma ändå, jag drar till fjälls och hoppas att det är vitt där istället, nu börjar jag bli ap trött på det här vädret!!
 
 
 
// Surpuppan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?